Ku každému nákupu Doprava ZADARMO. 

0
00,00 €

V košíku zatiaľ nič nie je

Zobraziť akčné produkty

Spôsoby doručenia

  • DPD DPD (kuriérom domov) Zadarmo
Doprava ZADARMO
Do košíka

Reklamácia a vrátenie tovaru

Ani my nie sme neomylní. Pokiaĺ však už k reklamácii dôjde, je podľa nás dôležité nestavať sa k nej chrbtom a riešiť ju v čo najkratšom termíne. A toho sa držíme.


Postup pri uplatňovaní reklamácie

Obráťte sa prosím čo najskôr na naše zákaznícke oddelenie na tel. čísle +420 516 410 000 alebo na e-mail info@stinio.sk, kde sa s vami dohodneme na najvhodnejšom spôsobe riešenia.

Reklamáciu výrobkov upravených na mieru riešime v čo najkratšom možnom termíne, ktorý je závislý predovšetkým na spôsobe riešenia, na ktorom sa spoločne dohodneme.

Ak dohodnutá obojstranne prijateľná zľava (napr. pokiaľ ide o drobnosť, ktorú je zákazník ochotný dlhodobo akceptovať alebo vykonať opravu sám), potom je táto forma najrýchlejším riešením. V prípade riešenia formou výmeny za nový kus objednávame nové výrobky u dodávateľa (výroba trvá cca 2 týždne). Pokiaľ je nejschodnejším riešením oprava na mieste, príde k vám najneskôr do 3 týždňov náš technik.

Aby sme boli schopný vašu reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom termíne, skontrolujte prosím vždy dôkladne tovar pri preberaní od prepravnej spoločnosti. Viditeľne poškodený tovar nepreberajte a závady zapíšte do protokolu prepravcu. Tovar, ktorý nebol viditeľne poškodený, prosím prekontrolujte a predovšetkým vizuálne závady nám nahláste najneskôr do 24 hodín od prevzatia tovaru. Pri nahlásení v tejto dobe totiž dokážeme vašu reklamáciu riešiť čo najviac k vašej spokojnosti a o tú nám ide predovšetkým.
 

Adresa pre reklamácie

HBT HOLDING s.r.o. 
Tišnovská 2029/51
664 34 Kuřim

E-mail: info@stinio.sk
Tel.: +420 516 410 000