Ku každému nákupu Doprava ZADARMO. 

0
00,00 €

V košíku zatiaľ nič nie je

Zobraziť akčné produkty

Spôsoby doručenia

  • DPD DPD (kuriérom domov) Zadarmo
Doprava ZADARMO
Do košíka

Najčastejšie otázky

Spísali sme, na čo sa naši zákazníci najviac pýtajú. Ak odpoveď nenájdete, zavolajte nám alebo napíšte e-mail.
1. Môžete mi žalúzie zamerať a namontovať?

Sme iba e-shop, zameranie a montáž nezaisťujeme, ale natočili sme podrobné videonávody, vďaka ktorým zameranie i montáž zvládnete svojpomocne.

2. Do kedy budem mať tovar doma?

Štandardná doba dodania je 10 až 15 dní.

3. Je doprava vždy zadarmo?

Áno, za dopravu neplatíte ani pri objednávke napríklad len jedného kusu. Jediným obmedzením je, že zásielka môže vážiť maximálne 30 kilogramov. Pokiaľ teda objednávate viac tovaru, vytvorte prosím viac objednávok, pričom doprava je opäť zadarmo.

4. Čo keď žalúzie nepasujú, môžem tovar vrátiť?

Pretože ide o tovar na mieru, nemožno ho vrátiť. Pred objednávkou teda rozmery okna alebo dverí starostlivo zmerajte podľa nášho návodu.

5. Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Osobný odber neponúkame. Tovar vám zadarmo dodáme na vami určenú adresu.

6. Ako mám postupovať, keď je tovar poškodený?

Obráťte sa prosím čo najskôr na naše zákaznické oddelenie. Vaše dotazy a požiadavky prijímame každý pracovný deň na tel. čísle +420 516 410 000 a na e-maile info@stinio.sk kde sa s vami dohodneme na najvhodnejšom spôsobe riešenia. Ak dohodnutá obojstranne prijateľná zľava (např. pokiaľ de o drobnosť, ktorú je zákazník ochotný dlhodobo akceptovať alebo si vykonať opravu sám), potom je táto forma najrýchlejším riešením. V prípade riešenia formou výmeny za nový kus objednáme nové výrobky u dodávateľa (výroba trvá cca 2 týždne). Ak je najschodnejším riešením oprava na mieste, príde k vám najneskôr do 3 týždňov náš technik.

7. Aká je maximálna šírka žalúzie, ktorú ste schopní dodať?

Vzhľadom na obmedzenia dopravcu si u nás môžete objednať žalúziu do maximálnej šírky 1550 mm.

8. Aký je rozdiel medzi žalúziou Opal a žalúziou Brilant?

Jediným rozdielom je vzhľad horného krycieho plechu (kastlíka). Pri žalúzii Opal je rovný, v prípade žalúzie Brilant je zaoblený. Pri oboch typoch sú plechy bez bočných krytiek.

9. Akú dávate záruku? 

Na tovar poskytujeme štandardnú dvojročnú záruku.

10. Aký je rozdiel medzi zatieňovacou a zatemňujúcou roletou?

U roliet Color hit VAN GOGH je látka, ktorá tieni čiastočne, teda časť svetla cez ňu prechádza. U roliet Color hit NEW YORK je zatemňujúca látka, ktorá má z rubovej strany hliníkovú fóliu. Svetlo cez látku vôbec nepreniká.

11. Musí sa u roliet montovať bočné vodiace lišty?

Montáž je možná aj bez nich, ale rolety s lamelami sú praktickejšie a estetickejšie. Lamely sú priliehavé a zabraňujú presvitaniu svetla na okrajoch krídla. Keď je okno vyklopené, lamely držia roletu a tienenie je stále zabezpečené.

12. Dajú sa rolety namontovať bez vŕtania?

Nie, montáž je na krídlo, je to stabilnejšie riešenie ako u roliet bez vŕtania.

13. Dajú sa rolety úplne narolovať?

Áno, rolety sa dajú úplne stiahnuť, čo umožňuje voľný výhľad.

14. Kto vyrába žalúzie a rolety?

Česká spoločnosť Rolux, ktorá má výrobné haly pri Olomouci. Každá žalúzia je skontrolovaná a otestovaná z hľadiska funkčnosti.